UKRAINE, POLTAVA, CENTER FOR FINANCIAL-ECONOMIC RESEARCH
БАНЕР
ПЕРЕКЛАСТИ:
ШУКАТИ:
МИ У FACEBOOK:
ПІДПИСКА НА НОВИНИ:
HomeАрхівПублікаціїГаврилов П. Ю. ОБҐРУНТУВАННЯ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Гаврилов П. Ю. ОБҐРУНТУВАННЯ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Гаврилов П. Ю. ОБҐРУНТУВАННЯ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Reviewed by Володимир Щербак
on
9/29/2017
Rating: 5